Πολιτική επιστροφών
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα επιστροφής και τυχόν χρεώσεις ή προμήθειες για τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί (λ.χ. χρέωση της εταιρείας ταχυμεταφοράς για την αντικαταβολή).
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει ή να αποστείλει άμεσα προς επιστροφή με εταιρεία ταχυμεταφοράς το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του και στην κατάσταση που παρελήφθη, στην διεύθυνση του καταστήματος (Δέσποινα Τρεβλοπούλου και ΣΙΑ ΟΕ, Πλατεία Νεοχωρούδας, θεσσαλονίκη, ΤΚ 54500), κατά τις ώρες λειτουργίας του *Σημειώνεται ότι δεν αποδεχόμαστε επιστροφές με ΕΛΤΑ, λόγω της ευαισθησίας των προϊόντων.
Η Εταιρεία, εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίας που περιγράφονται στους Όρους Χρήσης, υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που της κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του αιτήματος υπαναχώρησης.
Η επιστροφή του τιμήματος σε περίπτωση που ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση. Σε περίπτωση που α./ το τίμημα έχει καταβληθεί με αντικαταβολή ή β./ το τίμημα έχει καταβληθεί με χρέωση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του τιμήματος στην κάρτα, τότε η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον καταναλωτή, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει εγγράφως την Εταιρεία, παρέχοντας πληροφορίες για τον αριθμό και λοιπά στοιχεία του λογαριασμού, καθώς και το τραπεζικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται.
Δικαίωμα αντικατάστασης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση προϊόντος, εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό, κατεστραμμένο, αλλοιωμένο ή δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε. Σε αυτή την περίπτωση είναι απαραίτητη η άμεση επικοινωνία με την Εταιρεία στο τηλέφωνο 2310788464. ή στο e-mail info@pharmacyclub.gr, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση ή η επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής είναι απαραίτητο να αποστείλει το πακέτο που παρέλαβε στην Εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και ο καταναλωτής να διαθέτει το παραστατικό πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ισχύουν οι κανόνες επιστροφών στην περίπτωση υπαναχώρησης.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).
Υποβολή παραπόνων
Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκτέλεση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pharmacyclub.gr, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία, αποστέλλοντας e-mail στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@pharmacyclub.gr
Τo παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την Εταιρεία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.
Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών προβλέπεται η δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) είναι διαθέσιμη στο http://ec.europa.eu/odr.
Επικοινωνία με την εταιρία
Ο επισκέπτης/χρήστης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να απευθύνεται στην Εταιρεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@pharmacyclub.gr , είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2310788464 κατά τις ημέρες Δευτέρα - Σάββατο 09:00 με 13:00 (εκτός εορτών και επίσημων αργιών).